Like a lovestory



Det går i vågor, men ibland sköljer sig saknaden över mig som en riktigt stor våg. Just nu har en sådan våg dragit mig med sig. Jag kan inte säga att jag ångrar flytten hit till Karlstad, för det gör jag verkligen inte. Värmland är mitt hem och det kommer nog alltid att vara så. Men, jag hade så fruktansvärt fina människor i mitt liv där nere att det inte är lätt att bara lämna dem sådär obemärkt. Jag hade mer än gärna knatat ner på stan för en fika på Viskan med lite struntsnack och skratt, eller till och med en såndär halvsunkig kaffe i skolkafeterian hade dugit gott åt mig nu. Jag fattar inte vart de där tre åren tog vägen. De nästan blåste förbi som en storm i mitt liv och fastnade verkligen i mitt hjärta. Jag saknar er tjejer och tänker på er ofta



Kommentarer
Sandra säger:

Saknar dig väldigt mycket också gumman. Ha riktigt roligt imorgon på jobbet! KRAM <3

2011-09-26 | 20:39:18
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback