Snälla bli min igen






Vid en närmare titt på min to-do igår så insåg jag att det stämde väldigt bra att jag inte hade gjort något av det. Så listan för dagen är lite längre :) Har precis fått i mig lite frukost och ska strax fixa på mig lite mascara sen beger jag mig mot lite shopping på Bergvik och kanske gör jag ett litet besök på mitt kära ikea ;)
Efter det ska jag sy klart mina "väggar" till badrumshyllan och sen är det bara att ta tag i den där listan.

Ikväll ska jag mysa ner mig i soffan för en sista ensamkväll, imorgon kommer Marcus äntligen hem igen! :)
Imorgon ska jag dessutom iväg till Kristinehamn och jobba på Hemtex ett par timmar, det ska bli himla kul faktiskt, men lite nervöst känns det allt. Var ju ändå två år sedan eller något sådant sedan jag var där och jobbade sist.

Nej, nu är det nog dags att jag rör på mig så att jag hinner med allt jag ska idag.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback