Stay with me


Helgen susade förbi. Satte en bukett med gula vackra rosor på mormor och morfars grav. Jag kommer ihåg den där dagen för tio år sedan så himla väl, det var då jag fick beskedet av att mormor lämnat oss. Jag kommer nästan ihåg minutvis vad jag gjorde precis innan och efter, dagarna och veckorna efter är bara en dimma - är inte det konstigt?

Vi sov kvar i Degerfors och tog en tur med mamsen till Åtorpsmarken, hittade inget speciellt som vanligt men det var ett fantastiskt väder så det var himla mysigt att strosa runt där. På lördagskvällen åt vi kräftor i Kristinehamn hos Marcus föräldrar och gårdagen gick ut på tvätt och städ.

Imorgon ska jag äntligen iväg och jobba! :)

Vaknade halv åtta imorse vilket i sig var väldigt gôtt, däremot var den inte en sån skön morgon som jag hade hoppats på. Istället har jag mått riktigt illa och legat sovandes i soffan med migrän. Har precis petat i mig lite mat och förhoppningarna är att jag ska pigga på mig. Ska slå på en god kaffe latte alldeles strax och ta ett par migräntabletter till. Ingen bra start på min arbetsvecka inte, tur att jag inte börjar förrän imorn.
Det "jobbigaste" är dock att jag inte vet hur jag jobbar mer i veckan - om jag ens gör det? Har en himla massa att lära mig så jag hoppas verkligen jag ska vara där fler dagar. Hoppas dock inte på någon klockan sex morgon men det lär det ju bli eftersom jag måste lära mig det med ;)

Imorgon drar M iväg i tre dagar igen. Jag börjar önska att han hade fått jobb på bank istället, gah.


/A

Kommentarer
elin säger:

Han flänger runt himlans mycket den där M, var jobbar han egentligen? :)

2011-09-26 | 15:27:26
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback