SUNSHINE




Vilken LYCKA och glädje det var att dra på sig träningskläderna och snöra på sig skorna och för första gången på tio år träna volleyboll. Efter en kik på schemat så kommer jag kunna börja igen, för träningstiderna passar med mitt jobbschema. Så från och med nu gör jag comeback i volleybollen, jag har längtat såå efter det!
Nu är det ett nybörjarlag med lite yngre förmågor och så men det känns som en bra start för att få upp sugen lite. Idag är kroppen riktigt mörbultat, orkar knappt resa mig ur soffan då träningsvärken i rumpa och lår inte är utav denna världen!

Solen skiner och likaså mitt humör. Jag hoppas det fortsätter såhär för det här är mer jag är den låga Anna som huserat ett tag. Jag tror att jag ska försöka snöra på mig gåskorna och ta en promenad i det härliga vädret. Dels är det nog bra att röra på mig för att få bort träningsvärken och sen så känns det helt fel att sitta inne en dag som denna.

När M slutat jobbet blir det en tur på stan och jag hoppas på en riktig myskväll sen, vi har varit ifrån varann alldeles för mycket nu senaste och jag känner inte riktigt igen mitt hjärta i all jobbstress han har. Ska nog försöka skämma bort honom lite med massage och en avkopplande kväll. Det är han värd och vi måste bli bättre på att uppskatta varandra lite mer i vardagen.

Nu ska jag ta mig en dusch och äntligen tvätta mitt otroligt äckliga hår. Orkade inte tvätta det igår morse fast jag egentligen hade behövt det, men halv sex på morgonen är man inte så pigg på det. Dessutom var det ju helt onödigt med tanke på att jag gick svettig hela dagen i princip. Det är hårt att plocka upp varor minsann. Kommer bli riktigt fit nu med både volleyboll och jobb ;)


/A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback