1a Juni 2013

 
 
Nu är det spikat. Lördag den 1a Juni klockan 14.00 vigs vi i Ölme Kyrka. Det känns så fantastiskt spännande och läskigt på samma gång! Att boka kyrkan kändes som det största steget faktiskt, nu finns det ett riktigt datum och nedräkningen är påbörjad.
 
Idag firade IKEA Karlstad fem år (firandet håller på i fyra dagar) så vi har massa extra erbjudanden. Passade på att köpa 20st karaffer och 15 paket (paket) snapsglas för det nätta priset - 179 kronor (minus lite till för personalrabatt). DET kallar jag kap!
 
Vi har inte bestämt festlokal än och förhoppningsvis får vi tag i en där vi kan låna porslin, men jag tänkte att eftersom karafferna och glasen var löjligt billiga så passade jag på. Misstänker att lokalerna kanske inte har så många karaffer i af. Tanken är väl att ha vatten i dem på borden, fast de funkar faktiskt bra till blomvaser också - speciellt om vi får tag i vackra syrénkvistar :)
 
Det här händer verkligen på riktigt ♥

Kommentarer
Elin säger:

Så mysigt! Och spännande, härligt pirrigt i magen kan jag tänka mig! :)

2012-08-30 | 21:26:03
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback