Mina mål för 2013

 
I år är det första gången på många år som jag faktiskt ska lova något inför det nya året. Det här året ska handla om MIG, jag ska ta hand om mig själv och rensa ut sådant som tar bort energi från mig. Jag ska ta hand om min kropp och min hy och bara må sådär gott i mig själv. Göra sådant jag tycker är roligt. Jag måste börja med mig själv, jag har glömt bort att jag faktiskt är det viktigaste i mitt liv. Älskar jag mig själv kan jag älska andra ännu mer. Så, 2013 är Annas år. Sedan är det såklart kärlekens år för mig, för oss. Det kommer bli många prövningar framöver och jag ser det som en utmaning, jag ska släppa kontrollfreaket i mig och låta spontaniteten flöda. Jag är så pepp på nya året, nya mig och allt som ligger framför mina fötter. Jag har många förväntningar på året och för första gången i livet tror jag att de kommer att infrias utan att jag ska bli besviken.
Ta hand om er därute ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback