Årets extra dag



12.00 stämplade jag ut från jobbet och möttes av VÅR!
Idag jobbade jag äntligen två timmar med Raddo - det hör verkligen inte till vanligheterna, vi jobbar mest om varandra. Riktigt kul, hon vill lära mig så mycket på kort tid, haha!  Efter att jag slutade tog jag en runda på Ikea som kund, kollade in lite badrumsinredning och utemöbler. Kom hem med en present till M (bara för att han är han) och lite annat småplock.  Sedan tog jag en tur på Bergvik och H&M - där blev det två t-shirts och en saltvattenspray. Sedan unnade jag mig en stor latte på McDonalds och den har jag avnjutit här hemma med balkongdörren öppen. Nu tvättar jag för fullt och jag har en sån himla bra magkänsla nu.

Våren är på ingång och jag antar att det hjälper till att hålla humöret på topp! :)
Dessutom åker vi ju till Sälen imorgon och får en minisemester, det behöver vi verkligen!

Idag är det skottdagen, en extra dag sådär på året. Dessutom en dag då vi tjejer ska fria - det får nog vänta fyra år till eller när är nästa skottår? Här är det minsann ingen brådska . . .

Nej, nu ska jag ta en snabbröj i lägenheten, Marcus storstädade med dammsugning, dammtorkning och svabbning i helgen så det gäller att fortsätta hålla det snyggt nu.
Sedan kanske jag drar fram symaskinen och fixar lite mobilfodral. Köpte ett snyggt hårdplastfodral till iPhonen, tunnt som tusan men tyvärr har jag tappat den två gånger i golvet och det har spruckit så jag får byta tillbaka till mitt gamla som är tjockare. Vilket innebär att mitt fodral jag sytt inte passar. Ska göra ett svart som jag kan ha på jobbet och ett finare att ha "privat" tror jag. SVAMMEL.

I alla fall, ha en bra helg. Kanske kommer in med något sms-inlägg om vädret är fint däreuppe i fjällen ;)

/A


Kommentarer
Emelie säger:

Ha en trevlig resa! :) Kraam

2012-03-01 | 22:46:27
Bloggadress: http://hitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback