Friday I'm in love!




Jag spenderade min gårdag (förutom på jobbet) sovandes i soffan. Först efter jobbet klev jag in på Stadium och köpte mig skidkläder - mycket ångest inför det beslutet men nu tror jag det blev bra. Lila jacka och svarta brallor - det är föör tråkigt med helsvart!

Sedan somnade jag på soffan, mådde rikigt dåligt med tanke på att jag somnade efter två natten till igår och klev upp 4.45. Inte många timmars sömn och sedan hårt morgonarbete - blöh.

Vid sex igår klev jag i badet med en Mango breezer, en skål med jordnötter, musik och Elle som sällskap. Vid sju fick jag sällskap av M. Det var härligt att bara koppla av och prata om livet och dagen. Det är sällan vi tar oss den tiden tillsammans. Så allt som allt låg jag där i badet i TVÅ timmar - must be some kind of record?
Det var en kväll jag verkligen behövde!

Idag är jag ledig och ska fortsätta njuta av dagen. Har en lite to-do idag, lite mail som ska iväg och sånt där. Det roligaste på min lista är i alla fall att jag ska sätta mig ner och skissa på en tatuering - WIIIE :)


Kommentarer
Emelie säger:

Skissa på en tatuering alltså? Spännande! :) Där har du ju din kreativitet Anna! Keep up the good work! Kraaam

2012-02-13 | 15:56:07
Bloggadress: http://hitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback