Helg mitt i veckan



Jag vet inte om jag sov för länge i natt eller om dagen igår var för ansträngande, jag vaknade med jordens huvudvärk idag och den vill inte riktigt ge med sig.

Igår var jag på jobbet i tolv timmar, det var rätt jobbigt, ögonen sved när jag kom hem. Först var jag på ett möte med facket på jobbet - där bestämdes det att jag ska bli försäkringsrådgivare och ungdomsombud. Haha, vad har jag gett mig in i? Det kommer bli spännande i alla fall. Sedan var det en lång dag i kassan.


Idag och imorgon är jag ledig och såklart är det superdåligt väder idag. Igår sken solen och det kändes som vår i luften, antar att det var för mycket begärt att det skulle vara lika fint väder idag.


M kommer inte hem förrän senare ikväll så idag ska jag nog bara vila och ta igen mig. Imorgon ska jag försöka komma upp lite tidigare idag och försöka få något vettigt gjort. Jag har min helg nu kan man ju säga.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback