Vilodag blev sjukdag



Det var väl tur (i oturen?) att jag bestämt mig för att ha en vilodag idag. Efter att jag skrev förra inlägget började jag må riktigt illa och huvudvärken ökade i smärta. Jag var våndats här hemma på soffan och tillslut kunde jag inte hålla nere min frukost mer. Efter den fadäsen öppnade jag fönstret i sovrummet för att få in luft, bäddade ner mig i min onepiece och under täcket och somnade ett par timmar. Nu mår jag fortfarande lite illa, men inte lika akut. Dock spränger huvudet något fruktansvärt. Jag stekte mig lite pyttipanna och ägg och tog en cola - får se om det stannar. Jag hoppas verkligen inte att det är magsjuka - många på jobbet har haft det nu. "Förhoppningsvis" är det migrän som spökar. Tyvärr har jag svårt att få tag på tabletter eftersom M inte är hemma så just nu får jag stå ut med värken. Såg att apoteket vid Maxi har öppet ända till 22 om kvällarna så jag får kanske be snällt att han åker dit när han kommer hem.

Ja så idag blir det vertikalt läge i soffan, mer än vanligt alltså.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback