Lediga tisdag!



Härliga lediga dag. Dock önskar jag att solen sken som den gjorde igår - men man kan inte få allt. Idag låg jag kvar i sängen ända till elva utan att ens få dåligt samvete. Nu är klockan snart ett och jag sitter fortfarande i morgonrocken.

Planerna idag var egentligen att baka muffins men eftersom tydligen hela Karlstad gör det nu i dagarna så har jag inte fått tag på några formar - morr. Jag har några men de räcker inte. Så antingen kilar jag ner på stan för att kolla där, eller så stannar jag hemma och myser och tar baket efter jobbet imorgon - slutar ändå redan klockan tolv.


Jag har lite småsaker att beta av under dagen och det är alltid lika skönt att få såna viktigheter undanstökade. Det blir annars väldigt lätt ett stressmoment.


Jag har haft ett par riktigt dåliga dagar bakom mig nu så nu är det dags att vända trenden känner jag. Dags att rycka upp sig lite och ta tillvara på livet, vem vill sura bort det egentligen?


Ciao ciao

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Så skönt att vara ledig på vardagar tycker jag :)



sv: Synd att det tar sån tid att låta håret växa, eller hur! Och verkligen, Gina får allt hålla sig till det de gör bäst - billiga trikåplagg :) Kram

2012-01-31 | 22:08:27
Bloggadress: http://siribeckman.se
Marcus Å säger:

Du behöver inte be om ursäkt för att det blev flummigt. Jag gillar din kommentar och du är något intressant på spåren, eller jag känner igen mig, kan älta saker hur länge som helst. Sörja alldeles för länge... Men vad tror du det beror på? Har också funderat på det där med att vi inte får visa oss svaga i Sverige eller visa sorgen öppet.. Är du med?



Får man fråga varför du haft dålig dagar? :(



Ha det bra!

2012-02-01 | 07:15:39
Bloggadress: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback