2012-07-03

 
Med tanke på att jag sällan slår igång datorn och att blogg.se's app inte fungerar längre blir också uppdateringarna här väldigt sällan. Sedan finns det väl inte så mycket att förtälja heller.
 
Jag går nu mina sista dagar på jobbet innan semestern, bara tre arbetsdagar kvar! Idag är jag ledig och har ett fullspäckat schema med fix inför Greklandsresan. Det lutar åt att vi stannar kvar i Göteborg ett tag efter resan och jag hoppas verkligen att jag får tillfälle att träffa saknade Björkis! ♥
 
Ryggstatus? En pina, det är jämna plågor kan man säga. Jag hoppas verkligen semestern och mina övningar kommer göra susen. Ska se hur länge jag kan jobba efter semestern sen innan värken kommer tillbka. Kommer den snabbt får jag nog be om omplacering eller något. Det är verkligen inte värt det för alla pengar i världen att gå och ha såhär ont.
 
Det känns ofattbart att vi åker till Grekland redan på lördag. Ska börja kika på packningen redan idag för att se om det är något klädesplagg som saknas. Om inte annat behöver jag nya solglasögon eftersom jag suttit sönder mina och gärna en fin solhatt att ha.
 
Hör och häpna... lurar på att ta mig en springtur idag också :) Ska nog dra på mig kläderna alldeles strax och börja dagen med det, och mina ryggövningar.
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback