Att drömma

 
 
Ibland känns det som att jag har fått en nystart i livet, om inte annat har jag börjat bli bättre på att rensa ut det som gör mig ledsen. Jag koncentrerar mig på det bra istället för det dåliga och försöker verkligen att visa min kärlek utåt. Resultatet är helt klart att jag mår bättre och just nu känner jag mig nyförälskad. Tio år i år - helt galet.
 
Jag älskar våran nya lägenhet, men jag längtar fruktansvärt mycket efter hus nu. Vi kommer nog att börja kika redan i höst. Inte för att vi redan ska köpa men för att veta vad vi letar efter och få lite kött på benen inför kommande köp. Jag är verkligen ingen lägenhetsmänniska - jag trivs ganska bra ensam med mig själv, men att inte kunna gå ut och sätta sig eller pilla i en trädgård det får mig att känna mig instängd. Som en fånge i mitt eget hem.
 
Drömmarna är många och framtiden ser väldigt ljus ut - så länge jag har dig vid min sida♥

Kommentarer
Linda Jansson säger:

Fin du är!

Svar: Men tack söta! :)
AnnaIda

2012-11-12 | 19:14:24
Bloggadress: http://lindajanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback