2012-06-07



Nu är sommaren här, kallt som skråen är det men det blir nog snart varmare. Veckorna verkligen springer iväg och jag vetesjutton hur jag ska ta tillvara på tiden.

Snart är det fyra veckors semester och i alla fall en av dom ska vi åka någonstans på. Det lutar på Kroatien men det är ju så svårt när man inte kan något om landet eller ställen att vara på där. Enklast vore det att åka till Grekland bara för att det är bekvämt och tryggt men samtidigt så är det lite tråkigt. Vi får se, det börjar bli dags att beställa snart i alla fall.

Annars är semestern väldigt oplanerad. Jag hoppas på att vara mycket i stugan och vara med nära och kära. Någon tur till Göteborg/Borås måste det bli också.
Elin är "hemma" över sommaren så jag ska försöka spendera så mycket tid jag kan med henne.

Insåg häromdagen när Lena var och hälsade på hur mycket jag saknar dem - Elin och henne. Livet är så mycket ljusare tillsammans med dem. Även om jag är så innerligt glad för deras skull så kan jag inte låta bli att må dålit över att de flyttade när vi flyttade hem. Det gör hela saken mycket värre att de faktiskt flyttade ner till Göteborg där vi faktiskt bodde. Ibland känns hela mitt liv så himla feltajmat. Tyvärr ältar jag det alldeles för ofta också, jag vet inte riktigt hur jag ska sluta med det.

Aja, jag älskar min nya vana att försöka gå till och från jobbet. Det ger mig värdefull egentid och en stund i tankarnas värld. Hittills har jag lyssnat på Morgan Allings bok och det har varit ett bra sällskap. Nu måste jag hitta en värdig ersättare.


Väldigt rörigt inlägg, bäst jag slutar nu. Det är alldeles för rörigt i skallen nu.


Ta hand om er och varandra - varje dag.
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback