2012-06-12



Godmorgon vänner!
Fick kliva upp lite onödigt tidigt idag för att hinna duscha, vattnet stängdes av vid 8. Lika för morgondagen vilket är mindre roligt då jag inte börjar jobbet förrän 15. Man märker ju vilka i-landsproblem man har när man får panik av att vara utan vatten - vilket faktiskt är en vardag för många människor.

Igår hade jag fruktansvärt ont i ryggen igen så när jag kom hem från jobbet däckade jag efter en värktablett i soffan. Fick med mig M ut på en promenad senare och det gjorde inte ryggen bättre men välmåendet i alla fall. Kilade en sväng bakom KMTI (ett gym här) och det var ett riktigt härligt motionsspår som jag kommer gå igen. Det luktade skog! :)
Ska nog ta mig ett par rundor imorgon innan jag börjar jobbet, om det inte regnar förstås. Idag är det riktigt grått ute.


Idag är jag på jobbet precis hela dagen, helst hade jag nog bäddat ner mig i soffan och tyckt synd om mig själv. Men vad hjälper det egentligen? Ryggen gör lika ont hur synd eller inte jag än tycker om mig själv.
Ska i alla fall ta en promenad dit, förhoppningsvis hem också.

M och jag ska försöka boka resa nu i dagarna, vi kollade lite igår kväll men det blev lite för sent. M hittade ett riktigt lyxhotell på Kefalonien i Grekland. All inclusive för 8200:-. Lite dyrt kanske men samtidigt - hur ofta lyxar vi till det så? Om vi vill behöver vi ju inte spendera en endaste krona utöver det. Så vi får se vart vi hamnar, längtar otroligt mycket i alla fall vart det än blir. Bara han och jag ♥

Nej nu ska jag packa väskan med lunchlåda och dra på mig bra kläder inför promenaden till jobbet, det ser kallt ut ute.

Ha en bra dag!
/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback