Dags för uppdatering.


 



Förlåt, det blev en lång paus från bloggen och en del har jag kanske hållit på halster nu, men de nära vet ju såklart att den fasta tjänsten är MIN! Det känns så himla bra i hela kroppen. Behöver aldrig fundera på min ekonomi längre. Vi var till banken häromdagen och kollade över det sista inför lånebiten och efter det gjorde jag och M en budget tillsammans och öppnade ett gemensamt sparkonto. Det har vi aldrig haft tidigare - wiiie.

Idag klockan elva skrivs pappren på, pengar överförs och vi får nycklarna till lägenheten! OM det känns helt fantastiskt? JA!
Direkt efter kollar vi in lägenheten och sen drar vi iväg och köper tapeter. Under helgen ska sovrummet tapetseras och kanske en vägg i köket. Samtidigt ska flyttlasset gå. Ska jag vara helt ärlig? Vi har inte ens packat ned den gamla lägenheten än, gaah! Det kommer bli en tung helg, ska dessutom jobba 6-12 lördag och söndag. Skulle egentligen gå 12-18 men gulligaste Vickan kunde byta med mig :) Intensiv helg, men det kommer bli sååå bra!

Känner att i och med den fasta tjänsten så känns jag så himla mycket lättare, minst tio kilo. Alla bitar i livet börjar falla på plats och jag kan nu äntligen börja njuta och inte oroa mig så mycket för framtiden. Det riktigt pirrar i magen på mig så lycklig känner jag mig! Dessutom är ju våren på gång utanför fönstren så vad kan dra ned humöret? Flytten, jobbet och våren blir en rejäl nytändning! Tjohej!



Vad har hänt annars? Inte så mycket, har varit en hel del jobb. Klippt mig och blivit lite blondare ;)

I Tisdags var det dags för en halvdag på Selma Spa och det var så himla mysigt! Kul att göra något med de man jobbar med utanför jobbet dessutom hade vi förbud på att prata jobb :) Jag, Veronica och Lina bubblade gott i bassängerna - både ute och inne. Jag hade en ansiktsbehandling som var helt underbar och värd värenda krona! Det ska jag bli bättre på att unna mig. Känns så bra att ansiktet har blivit i princip helt bra efter acnen tack vare Tetralysal - dock har det inte bitit på axlarna så jag ska på återbesök nästa vecka.
Åter till Selma, vi åt fantastiskt god mat och efterrätt och bara hade det mysigt. Njöt av vårsolen. Hade faktiskt gärna stannat en hel dag :)


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig iordning, måste ju se lite representabel ut när vi ska skriva på pappren. Ska se om jag hinner få ner lite i kartonger också, det börjar ju brinna lite i knutarna nu ;)

Vi hörs när vi hörs!

/A

 


Kommentarer
stella säger:

WOHOOOO!!! Grattis sötnos!

2012-04-02 | 19:02:09
Bloggadress: http://www.hildebrandt.cz
matilda säger:

grattis! :) vad är det för jobb?

blir ni kvar i karlstad nu ? kram!

2012-04-21 | 22:09:09
Bloggadress: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback