Friday



Ledig dag idag, vilket är skönt efter fyra dagars arbete (skulle vart ledig igår egentligen men hoppade in extra hela dagen).

De fyra dagarna i Sälen (Stöten) var de bästa på länge! Det var riktigt kul att åka även om jag under lördagen ramlade och slog mig så hårt att jag inte kunde åka mer. I alla fall är jag nöjd över hur lätt jag ändå lärde mig, tog en privatlektion.

De där dagarna gav mig mer energi än någonsin och dessutom var ju våren på väg. Nu har snön landat igen och med det har humöret också dalat. Något som egentligen är mer boven i det är min jobbsits just nu. Mitt vikariat går ut om en vecka. Jag vet att det står mellan mig och någon annan i dagsläget. Pratade med min chef igår och hon frågade varför hon skulle välja mig? Vad svarar man på det? Mitt svar var för att jag alltid ger 120% och jag vet att hon vet om det också. Så nu blir det en lång väntan till tisdag - då får jag besked. Så antingen kan jag bli arbetslös igen eller så får jag min allra första fasta tjänst! OM jag får det ska jag antingen köpa mig en Michael Kors klocka (eller Marc Jacobs kanske?) eller så får det bli en tatuering (såååå sugen!).

Idag ska jag börja packa ned första lådorna i lägenheten, nu börjar det verkligen närma sig flytt. När andra halvan slutar jobbet ska vi kika på tapeter, det är faktiskt en perfekt fredagssysselsättning - myys.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback