Att välja brudklänning

 
 
Om valet av kyrka var svårt så är det inget emot valet av brudklänning!
Jag har redan nu spenderat många timmar med att leta inspiration till en vacker skapelse. Jag är ganska kräsen av mig och vill helst inte ha en sån där riktigt gräddbakelse. Fast samtidigt ska det ju vara en riktigt drömklänning med den där riktiga wow-känslan!
En av mina brudtärnor har förbjudit mig att prova klänning utan henne - men att prova är ett måste. Så förhoppningsvis får vi försöka boka in provardag senare i vinter för att se vilka modeller som passar min kropp -  för inte nog med att det finns massa olika modeller att välja mellan men de måste ju passa min kroppstyp också. Klart de att de fina ut på de långa och smala modellerna som provar den men på korta lilla mig kanske det inte är lika fint ;)
 
För tillfället letar jag klänningar i spets, vet dock inte om jag vill ha utan ärm eller med. Axelbandslöst går helt bort.
 
 
 
/A
 

Kommentarer
Linda Jansson säger:

Åh det måste vara så kul att kolla brudklänningar! Längtar tills jag får sätta klorna i en :D

Svar: Det är jätte roligt att kika men SÅ himla svårt att välja. Ska försöka prova i verkligheten snart så man får se vad man passar i. :)Hihi, det borde väl vara dags snart för er med ;)
AnnaIda

2012-11-12 | 19:13:37
Bloggadress: http://lindajanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback