Nöjd med veckans träning

 
Såhär kan det bli när man tränar volleyboll ;)
 
Idag är det torsdag. Jag har haft en bra träningsvecka men som också innebär den sjukaste träningsvärk jag någonsin haft! Det värker i hela kroppen. En bra sak med det är att ryggvärken glöms bort eftersom varje steg är en pina då mina två vader är som klumpar.
Varför träningsvärk?
Lördagens volleycup.
Måndag - volleyträning
Tisdag - Tabata i 45minuter
Igår, provtränade för div.2 i volleyn (ett mycket bättre lag än vårat och framför allt, de är iallafall i min ålder och inte tio år yngre som i mitt nuvarande lag)
Om allt går enligt planerna är jag dessutom inbokad på ett Bodysculpt pass imorgon. Hoppas att lite av min träningsvärk har försvunnit då iaf.
 
Jag är nöjd över detta och hoppas verkligen att det håller i sig. Jag älskar ju egentligen att träna men under jobbiga perioder så har jag en tendens att inte vilja gå utanför dörren. Skärpning på den fronten. Jag jobbar stenhårt med mig själv nu, det här året ska verkligen bli mitt bästa någonsing och jag har alla odds på min sida för att det faktiskt kommer att bli så.
 
Dessutom. Om jag fortsätter med den här takten både med träning och att jag tänker lite mer på vad jag stoppar i mig så kommer jag nå mitt mål snabbare än jag trott ;) Wiie.
 
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback