Min nedräkning börjar nu

 
September, och jag fattar ett svårt beslut, min nedräkning börjar nu, där  allt en gång tog slut

September är månaden jag precis klivit in i med ny hårfärg. Hösten är här och jag älskar vädret, sol och krispig luft.
 
Jag har haft en otroligt omtumlande tid bakom mig med massa möten på jobbet och tillfälligt har jag valt att byta avdelning. Tänker inte gå in mer på djupet angående det eftersom det inte angår någon annan än de som är iblandade i detta. Tråkigt nog påverkar detta mig otroligt mycket psykiskt och jag har mått fruktansvärt illa i flera veckor och nu är jag hemma med en stressad och ömmande mage,
 
Något som får mig att se positivt i allt detta är ALLT stöd jag får från alla möjliga håll. Marcus är min klippa även i detta och jag törs påstå att kärleken bara väcker sig starkare för varje dag.
 
Just nu planerar vi våran bröllopsresa för fullt. New York är spikat men vi har tre veckor att planera så nu vet vi inte riktigt hur vi ska spendera tiden. NY, Bahamas och Miami? Ikväll bör vi i alla fall försöka boka resan så att den verkligen blir av. Det ska bli så HIMLA häftigt att uppleva detta tillsammans och vi behöver resan så otroligt mycket båda två. Få komma iväg, rå om varandra och vara så långt bort från allt här hemma ett tag.
Livet har varit fruktansvärt tufft för oss båda ett tag nu och ibland kan man undra hur mycket man ska orka, men för varje litet nytt nederlag så tar man sig igenom det med. Människan är väl ändå fantastisk?
 
Jag ska se om jag kan försöka kicka igång den här bloggen lite igen, men jag lovar inget ;)
 
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback